Monday 20 June 2011

nasi putih lauk ayam sambal campur telur 50 sen

time kat skolah dulu,ragging adalah perkara biase..pukul lagi la perkara biasa..pow x yah ckp laa...

so juz nk story tentang satu pengalaman aku ngn sorg senior ni...dulu tgk muke die pun terase nk ludah blk jer..kah3...skang x dowh..waa tabik same die beb..:)

ok the story goes like this...satu petang tu,aku dah on the way nk ke surau from dewan makan..biasenye,batch kitorg (f2 time tu) akan amek jalan jaoh punye..pusing pdg untuk ngelakkan kene panggil senior..aku plak time tu dah mmg sedia kene panggil cz kene uruskan baju senior yg aku basuh kat washing machine..ok kompom2 aku kene lalu blok asrama blk...

'hoi f2..sini jap'

aisehh..aku dah agak dah...pantang tol nmpk junior...keh3..aku pun masuk la bilik neraka ni...combine all the kapla's from halimi and Jamil Rais..so bilik lahanat ni kitorg panggil Halimi Rais time tu..time tu sape masuk bilik ni,harapan ar ko x relax..bertalu-talu kerja ko dpt..well hidup f2..mmg kuli pun..damn it..ak pun masuk..

'ye bang'

'aa f2..aduhh..aku ni tgh pening kepala la..x sdp bdn..'

drama dah mule...dlm hati aku,middle finger lu..

'ak dari tgh hari x mkn ni..ko tlg belikan nasi ngn lauk ayam kat kantin boleh?jap2 aku amek duit..'

waaa..die kasi duit la..igt nk kene gune duit sendiri tadi..

'nah..ni je aku ade dowh..pastu ko tambahkan telur skali k..kalo aku tade kang ko ltk je kat atas katil aku ni k'

psg lighter bakar dunhill sebtang pastu die chow dgn machonye..wat the heck!wehh..ko kasi aku 50 sen je ni bai..mne cukup..kate sakit yg p tibai rokok lg pehal.??damn u..ok aku pun fhm..bru nk husnuzon x kene pow...tambah duit sendiri la jwbnye aku...

td aku de ckp aku tabik same die skang kn..psl pe?psl skang die merupakan salah seorg student medic yg paling cemerlang di kalangan batch die dkt University of Alexandria..yaa..Pengko name famousnye...so, mase kat jedah time evacuation ritu,terjumpa die...borak pny borak..die de tny aku,ade x aku pnh buli ko ke ape dulu,pukul ke..ko ckp je..aku nk mnx maaf..perghh..tacing gak aku time tu..aku pun cerita la psl nasi ngn lauk tu..keh3...die blanje aku blk beb...tabik same lu pengko..:)..semoga ko bakal menjadi seorg doktor berjaya nnt k..:)

No comments:

Post a Comment