Thursday 16 June 2011

ice sculpture

tok tok tokkkk tangg tangg....ketanngg kelentunggg sume jadah bunyi kuar....

ais percik2 kat muke kami...kami bersungguh-sungguh menghasilkan suatu seni yang x ternilai harganya...damn it..ssh betul ice sculpture ni eh..tape2...ukir sane..ukir sini....ok2 cun...nk siap dah...dah ade bentuk dah tu mad...kite jual kompom laku...ok fine aku cube melawak...panas membahang..celah maneeee ais ni nk stay beku...

akhirnya......

siap...:)

gambar tipu
geti pulak ak nk wat mendalah ni kan

ok..jujur la kat sini..aku nk tipu pun wat hape..celah manee aku de bakat mengukir..ukir kayu x pnh...ais?wat the heck

cerita betul cmni...peti ais kitorg shitt...tuan umah kasi second hand...kalo biar lame2 sejuk,haaa membeku la ketulan2 ais yang mmpu untuk membunuh org2 yg ak x minat kat sini..opsss...tapi seriusly mmg tension gile la nk kemaskn bnd ni..kalo x kemas,abes la area tmpt nk ltk bahan sejuk,penuh ngn ais..celah mne nk ltk ayam,ikan,lembu biawak sume...


haa..pic kat atas tu yg betul...adoii...nk sampai bile camni...tade sape nk belanja aku peti ais baru ke?

4 comments:

Unknown said...

tengok muka ada gaya
kenape dulu xmasuk 4 jaya.

pantun siot

Abu Bakar Bin Hamdan said...

hahah..

x minat seni la azwan..

belleraffie said...

hahaha.. geng ngn rumah aku daa.. kitorang siap ade jadual utk de-frost peti.. penat dohh!

Abu Bakar Bin Hamdan said...

hahah..ko taw xpe...mcm haareemmmm

Post a Comment