Wednesday 15 June 2011

cita-cita ko time kecik dulu hape?

balik time darurat ritu,ibu suruh aku kemas sume buku2 aku yg x gune lg...aisehh..kene la kemas..nk ikutkan,aku nk je simpan..kenangan la kunun...:)

kemas punya kemas,aku terjumpa satu buku aku ni..time darjah 2 gitu..gilo lamo...selit2 celah buku latihan...selak punya selak..hahaha..tergelak-gelak aku...

senaraikan 3 cita-cita kamu apabila besar nnt:

1. Cikgu
aku rase pasal cikgu je yang ajar aku time tu kan..so,ni jela pekerjaan yg aku taw..keh3

2. Pensyarah
maybe aku letak ni cz time tu abah pensyarah..so,aku tibai jela..hehe

haaa...yg ketiga ni la aku paling x boleh belah..tah celah mane la ak terpikir nk jadi bnd ni sampai ak letak cita-cita ni...puas aku fikir sampai skang..pasal ape la aku nk sgt jadi bnd ni dulu...nak taw hape bnd?

3.Bomba
kah3...haa kan pelik gile..asal la tibe2 aku pnh de cita2 nk jadi bomba ni...aku rase aku minta sgt main api kot kalo blk kg dulu...kehkehkeh..haremm...mcm mne gaye eh kalo betul2 la ak ni jd bomba skang...nk x rin kat ak lg?hahah

baik pe profession ni...tlg selamatkn org..padam api...tade bomba,sape nk padam api?
ye x?xkn nk suruh polis kot..polis sibuk suruh org ketuk ketampi bogel
kah3


:)

3 comments:

Unknown said...

gua kecik kecik sebenarnya nk jd gangster, tp result UPSR x mengizinkan

Nur Ali said...

bukan ada ke ko tulis dalam kad kuning tu pemburu upahan or peruncit? either la, xsure sape tapi aku rs ko.hehe

Abu Bakar Bin Hamdan said...

itu kad laporan..hahahaha!
alia..ko igt??aku pun igt2 lupe..tp yg pemburu upahan tu adela..:D

Post a Comment