Sunday 5 June 2011

just let it go

my dear bro...i knw its really really hard for u to take care of all this..the pain..the hurting scar...yess..seriously i can feel it..but u cannot let ur life go on just to be like a...what did u just said?ermmm...like a stray dog??seriously..i really cant believe that word came out from ur own mouth...

my dear bro...dun be like this k...sampai bile ko nak jadi camni?yer...perempuan tu sgt2 **** wat ko cmni..hmmm...aku fhm perasaan ko...dendam mcm mne pun...marah menyinga cmne pun...benci bagai nk rak pun....aku tahu dalam hati kau,tetap sayang...ko tetap sayang die...dan ketahuilah wanita adalah semulia-mulia makhluk ciptaan Tuhan...so,ko xleh terus menerus salahkan die k...walaupun ko ttp akn tunggu die sampai bile2..

that girl..damn girl!!hmmm..i trust u my fren...i really trust u..u loved her sooo much....until now??...after this 6 shit month...all the pain...:(..how can u handle it?and yet...u still loved her...hmmm...ok i had to admit it...yess..i can feel the pain..but..not as long as u my fren...secara jujur aku ckp,mne lg nk jmp lelaki yang nk mencintai seseorg wanita itu seikhlas hati die?

sanggup,ape jadi skali pun,name kau je ade dlm hati kwn aku ni wahai perempuan..kau x nmpk ke keikhlasan hati die?kau x nampak ke pengorbanan die?aku nak marah2 kau pun,hmmm,aku respect kawan aku ni cz x kasi...:(..dia still bela kau,kau taw x??damn u...he really loves u girl..he really loves u..:(

tapi mcm mne skali pun,....:)..tersenyum aku sendiri bile ko sendiri ckp bahawa bila ko tgk mne2 kapel lalu sebelah ko,or terserempak dgn ko,ko doakn diorg bahagia...dan x jadi cam ko...im really proud of u..:)

my dear bro..harapan ak same mcm harapan parents ko..move on k...ye myb bkn skang..tp ak sgt berharap dan akan sentiasa doakn ko k...anggap ni sume ujian k..and ko just tabah menghadapinya..insyaAllah...mne taw..satu hari nnt ko akan jmp gak ngn sesorg yg lebih baik dari sebelum ni...amin..:)




2 comments:

vampire's lovex said...

sape wehhh..*kepoh.. haha

Abu Bakar Bin Hamdan said...

my fren..:)but not here

Post a Comment