Wednesday 29 June 2011

hindustan

ak ni agak gile hindustan gak ar...kalo lagu tu biase je org hafal...bob matrik melaka kalo nynyi pun betul je sume lirik die time mandi same2 dulu..emm ok x patut ckp...

aku ni kalo gile sgt citer shah rukh khan,dialog pun ak hafal..ok tade la sume citerkn..yg mne pop pop boom citer shah rukh khan,kompom aku ngn mak aku layan...adk2 aku x mnt sgt..so nasib ar...

so, time kecik2 dulu time aku mmg x taw bende lg pun,waaaahh,time shah rukh khan ngn kajol nynyi dlm kuch2 hota hai,perghh,sodap gilo sore hero ni...yg heroin x cz untuk aku nyaring benor sorenye..ahaaaa..skali bile berjumpa lak ngn maksu,another hindustan lover,she told me that shah rukh khan cannot sang at all..sore die sdp..macho sume tp dah termaktub die x boleh nynyi..satu2nye cerita shah rukh khan nyanyi gune sore sendiri ialah JOSH..die blakon jadi kembar ngn aihwarya rai time tuh..haa citer ni jela shah rukh khan nynyi...time tula maksu citer..skang xtaw la kn mne taw ade je shah rukh khan nyanyi lg.

so, dizaman yg serba gemilang dgn teknologi ni,aku pun mencarik la sore sape yg diorg gune sebenarnye..yela,bnyk je lagu2 hindustan yg top2 sdp2 sume..so kalo logik,kompom feymes org2 ni ye x?

ok cun dpt jawapan..ade 4 org penyanyi utama,mule berkecimpung start from early 70 lagi n nynyi sampai skang...suare diorg berempat jela yg selalu kuar dlm lagu2 filem2 hindustan skang ni...

1.lata mangeshkar

2.udit narayan

3.alka yagnik

4.kumar sanu

pada yg x taw,jgn la tertipu konon2 ni sume lagu2 dlm citer hindustan tu,sore hero heroin sendiri..korg sendiri pun bijakkn,hape samenye sore time lagu ngn sore diorg sendiri an..haha..so 4 org ni mmg legend india mempunyai suara yg sgt2 merdu...siap dpt pingat mcm2 lg..kalo kat mesia dah kompom dpt datuk dah..leh dpt tender bnyk..ye x..ahaaa


No comments:

Post a Comment