Sunday 19 June 2011

jalan-jalan mkn ais krim

salah satu kelebihan dok jaoh dan umah sendiri ni (umah sewa) ,kite leh kuar bile2 mase kite nak...

huahuahua!

tp xde la merayap p clubbing sume..tgk gelek ke..tade2..ade ke clubbing kat zagzig ni?wondering..gelek?ehem2

2 mlm lepas,aku p stdy ngn fa iz kat umah die..lps 4 jam,fuuooaaahh..lebam otak ni..parot call ajak makn eskrem..panas2 ni,makan eskrem sgt membantu naikkan metabolism anda untuk melawan panas dlm badan..keh3..alasan..ibu taw aku makan eskrem mlm2,mati..-__-

so dlm kul 1 pagi cmtu,gerak ar kitorg kuar..aku igt nk p Faris Market kat tepi jln ni je...laaa..nk p kedai eskrem qomiyah ke??jaoh ngokk..qomiyah ni kire tmpt kami mencuci mata la..bkn tgk pompuan..tgk baju..tgk suar..haa camtu la lebih kurang..tp jaoh kot..xkn nk p mlm2 kan..aku pun berfikir..tgh berfikir,

'sedap burn.,tape ak blnje'

kata2 fa iz cair terus hati..lets go bebeh...sonok gak..kuar mlm2..kalo umah aku kat kampung salam tu,xyah la berangan nk kuar...teksi tah leh dpt ke x...

fa iz azlan
pengeluar duit dan pengarah seminar
balun 3 mangkuk
status : single..yeaaahh

ammir parot
taiko bola
balun semangkuk
status : single juga...yyeeaahhh

aku la last skali..
bedal semangkuk..balun cheese cake satu
status : hampir bertunang tp ibu x kasi lg..yeeaahhh




No comments:

Post a Comment