Tuesday 28 June 2011

cara arab pun style gitu

oryte..so syukur sgt2 pada Allah yang Maha Kuasa..:)..setel sudah lagi satu paper yang sgt2 aku takut..anatomy...stdy psl bnd2 dlm badan kite ni..mne mulut ko,mne mata ko..mne tmpt ko produce2 tu bagai..ape otot kat situ dan mcm2 la..dan mmg sgt bnyk kene hafal...tp alhamdulillah dah setel..

credit to Dr Gamal sbb anda merupakan seorg head of department yg sgt2 sygkan pelajarnye..kah3..bodek2 mcm die taw je aku puji die an..bkn ape pun...spot yg die kasi mmg bnyk tapi at least tade la berasap nk kene hafal sume an...

kalo awak2 tu stdy mcm si syahril ngn hazzemy(2 org bdk mumtaz kat sini aka sgt2 cemerlang),tade hal la ..kuar je soklan pe...luar dari topik pun no hal diorg jwb...owhh ye pada rakan2 alam shah yg bace, Nik Hazzemy ni adik pada teacher comey kite,Nik Norie Sri Endayu..ok sekadar memberitahu.

yang aku nk citer kat sini an,sori ar pada readers lain yg x faham..tp kepada yg faham,td aku nmpak arab bukak angker cibai!!!hahahaha...style gitu...damnnye arab..tp nasib la..kubur masing-masingkan..care pun ade la lebih2 kurang time kite skolah2 dulu kwn2..hahaha...haaa sori pada readers selain budak alam shah...crite kali ni membuatkan anda x fhm...:)

siap ade signal gerak kerusi lg tu..alahai..tergelak gak aku sorg2 td..tp seb baik ar aku fhm an..benefit aku jgk la macha!!..hahaha..

ok tu je nk citer tamo citer lebey2..kang korg2 yg x fhm nk tny aku lebeh2..ok hepi njoy tgk tranformers 3 sumer..:)

2 comments:

Anep Radzi said...

ade jgak eh...hahahha
xpe ar, ko gak untung..hahha

Abu Bakar Bin Hamdan said...

hahahaha..:D
bersalah2

Post a Comment