Tuesday 27 December 2011

haiguu haiguu

haiguu haiguu...ade bnyk bnd sedih and bnd happy jadi dlm 2-3 hari ni...tape ar aku nk skip yg sedih cz kalo ibu tersyg taw,errrkkk..kiok le jwbnye...

bnd best jadi,heheh,team bola aku yg kalah sume game tahun lps bermula cemerlang tahun ni.yezzz yezzz yezzzaaaaa!..6 mata penuh kot!!

ade ke org ckp kitorg mng tuah,common,kitorg main berhempas pulas kot.tp still tension ar kalo jmp team taiko parot nnt...itu team x adil dowh...defend je dah mily bukh ngn naz...jadahnye nk lps oii!!

captain terbaik ngn player2 yg mantap akan berusaha ke minggu yg seterusnya...target mid table je ok..tade pun nk target cup tu..tp kalo dpt mng cup pun ape salahnye kn.?hehehe..

time ni menang ngn stella
no.7 tu tobey..aku pakai snow cap..hehe
mng 2-0

pastu saje nk cerite sket psl kitorg dak2 n9 p jmp tunku kat hotel 4 season baru2 ni...ok la..dpt makan sdp..salmon smoke gitu..lobster bisque gitu..and kuih rae pun ade ok..:P...ape yg klakanye time tu an,tunku bwk 2 prince die..the eldest and the second...mase yg second ni masuk ball room an,sume gadis2 yg pergi aritu dah berangan jadi cinderella la beb...sume cair..perghh jeles gak aku tgk second prince tu..tp nk xnk aku agak tabik ngn die..maybe one day nnt bakal Yam Tuan Negeri Sembilan yg baru ganti abg die mane taw an...cz perangai die pun ok..towards people pun ok..nmenye Tuanku Zain Al-Abidin.sgt macho la orgnye...tempias2 org pagar ruyung ade la kat muke die ak tgk..heheh...

majlis ramah mesra..:)

ak tabik kak ain bohari cz die dpt tgkp pic ngn die...skali ade girls blakang aku ni bersuara aw..sgt sedih ar bunyinya..

'fara fara.:(..tgk pompuan tu tgk pompuan tu!!(die tgh ckp kat kak ain)..kite nk jgk!!mane boleh die je!!'

skali prince dah blah..hohoho..kemain berkeping hati die...sabar la eh cik yg x taw nme..nnt kamu jmp gak lelaki..xkn nk kawin ngn anak ghajo kot?kui3

from left:


No comments:

Post a Comment