Tuesday 13 December 2011

Al-Fatihah buat Atuk

dah sebulan tinggalkan blog..arini just nk update sket...bukan xnk update..internet tade..so keje menumpang internet umah kwn..haihh..

baru2 ni atuk aku meninggal..hmmm..agak sedih...tp aku boleh terime seadanya cz dari Malaysia lg keadaan atuk dah x menentu...pak ndak n pak tam selalu update pic atuk kat fb so lg aku dpt bygkan diri atuk tgh melawan segala cell cancer kat dlm tubuh die..

tp aku bangga...aku bangga sgt cz blk Malaysia ritu,aku dpt menghabiskan mase gak ngn atuk..tido same2 ngn atuk kat tingkat bwh umah pak tam...bwk atuk pegi IPR kat Bulatan Pahang...papah atuk...hmmm...

sebelum2 ni pun,ade je mase cuti,aku mmg suke larikan diri ke KL..p umah paktam..so boleh tgk atuk ngn uwan..dulu mase dok gombak,hahah,aku lenjan je kot pegi Batu Arang naik teksi dari KTM rawang..nk jmp atuk gak..ade sumthing yg x dpt aku gambarkan bile aku duduk ngn atuk n uwan aku yg belah abah ni..ye aku tenang..atuk selalu kasi nasihat2 yg berguna..nasihat2 yg berkaitan dunia,kwn2,perkahwinan dan akhirat..

dan nama Abu Bakar ni juga dtg daripadanya...semoga roh engkau tenang dan bahagia di sana atuk...al-fatihah..



4 comments:

Nani said...

bu,baca ni: http://rusnanin.blogspot.com/2011/12/abah-dalam-kenangan.html

paktam

Abu Bakar Bin Hamdan said...

ok paktam..

Azzahrah Haris said...

Al Fatihah. Atuk selamanya diingati. Sorry abg, aku curik gambar from 'ur album without permission plak tu.

Abu Bakar Bin Hamdan said...

no hal beb

Post a Comment