Tuesday 20 December 2011

promo promo



so,mase yg ditunggu-tunggu warga zagzig sekalian tiba lg...ape lg kalo bukan jom2 mari mengundi..tp kali ni admin PCZ agak gempak gak ar..muhasabah tahun lps rasenye,tutup terus comment kat wall PCZ..bagus..tade la aku nk emo2 sgt kali ni time mem'promo'kan org2 pilihan aku..

setakat ni,mmb aku si Nadhar bertanding dan aku amat2 mengharapkan die menang..ajmal si hensem berjanggut cute pun bertanding..makin meriah UPP nnt untuk aku...warga nogoghi kito epul imran pun bertanding..kalo menang ko nk pegang ape ye agaknye im?mmb viceroy city,Mr.Suami Org,Zubir pun bertanding gak...makin susah org nk mengundi kali ni cz calon agak hebat2..dan paling x dilupakan ketua usrah aku,Mr Freestyler, Syakir Hussien..agak stlye sebenarnye kalo syakir mng...

Salam ngn Syahmi teruskan bertanding..kalo Salam mng kompom Salam naik timb punye...keh3...makin hebat mmb2 aku skang...tp bab pengerusi,yg bertanding naqib aku saudara zuhud Abdul Hakim..n tade org lain bertanding pengerusi dah..nampaknye ucapan tahniah awal diucapkan kepada naqib aku dan boleh la untuk celebrate,kite ke TGI Friday..masyuukk..

minggu beerkempen kali ni smooth..x nmpk la para psycho2 yg semangat gile ngn calon masing..aku pun terus terang ckp tade la nk mengada sgt,tp dah mmb sendiri bertanding,of course la kene act mcm hooligan sket ye x?awal2 gmb Nad kuar kat FB,terus aku tukar DP..amcam?betapa syg nye aku kat Nad..

ok..so,kite tunggu jela pasni.yg paling penting mlm pengenalan calon nnt...common kwn2...manifesto korg bakal mengubah segalanya..

chow



PERSATUAN RUMAH SURAT

No comments:

Post a Comment