Wednesday 20 July 2011

ape patut wat dah abes exam ni?

'ko xyah nk serabut-serabutkan pale la kar..muke tu penuh masalah..haiiyaaa'

ibu tegur aku time skype 3 hari lps..arghhh..sepatutnya,org2 yg dah merdeka from exam cam aku ni,mst la kene njoy bagai sume..tp aku,satu satu masalah dtg...ok bkn masalah pun..kerja yg aku xmnx dtg...hmmm pe leh wat...

first skali,aku nk ckp hooo yeahhh exam dah abes..nasib ar walaupun dah 4 hari exam abis..aku nk ckp gak betapa aku sgt2 relief exam dah abes...so now,doa kepada Allah semoga dipermudahkan hati examiner paper aku time menanda kertas aku dan ak amat berharap agar aku najah dlm semua subjek dan seterusnya ke tahun yg lebih mencabar iaitu tahun 3..insyaAllah..

nxt,sepatutnya activity yg aku kene tumpu pasni ialah majlis perkahwinan mmb mantap aku zubir...tarikh nk dkt dah...so mmg dah boleh prepare dah mcm2..tp ape pun,kene la tunggu tuan pny bdn gak kn...xkn kahwin org,design dewan bagai nk gune pale aku an..tu dah kahwin aku tu..ops sori zubir..aku jnji x menyerlah time kahwin ko..aku pakai selekeh je..promise..

dan sepatutnye abes2 exam ni,aku perlu la jgk membusykan diri ngn main game...yerla...dah 2 bulan..mne de...sejak pas darurat aku x main game dah...so,paling x pun,nk la berdota ngn kawan2...tp kwn2 pun mcm ramai yg bz gak..time aku dah free,org ni plak yg ke cairo la,membeli belah la..yela..nk blk mesia dah kan..aku nsb baik dah setel shopping..pe yg ibu mnx sume dah ade..so xyah nk pening pale lagi dah..sampai je tarikh blk,aku pun blk.

oo satu lg masalah besar aku..umah bru dah ade..tp lom lg gerak2...hope2 hari ni kitorg kuat semangat..masalah lain dah tade..so dah boleh p umah bru..bwk brg2 sikit dulu...pastu leh kemas2 mne yg patut dulu..nice bebeyh..

and sepatutnye time2 dah abes exm ni la aku spend mase ngn rin...tahniah cik rin cz dah abes LI..dah boleh blk umah dan xyah nk menensionkn diri dgn keadaan sekelililng yg gile tu k..:D..sye syg kmu..

No comments:

Post a Comment