Tuesday 12 July 2011

psycho..did i know u?

alhamdulillah,..tinggal satu je lg paper psycho ahad ni ...and freedom!..yahh..dah dpt bau merdeka...2 bulan aku struggle tonggang tonggek...sgt penat dan sgt merimaskan diri yg sgt serabut...jerawat x yah ckp belambak bodohnye..ahhh..persetankan...

next mission kalo sempat ak tlg,kahwin zubir...zubir..andai kate aku kene rush blk awal,i'm sorry dude...atuk aku dah kritikal...i need to go home as soon as possible...target nk tunggu result..tu dah bkn masalah dah...harap2 dijauhkan carry paper...dan berjaya dgn cemerlang naik ke tahun 3..

psychology...psycho???arrrrr...aku taw behavior je..:(..yang lain mcm x taw mende pun..ni la hukuman kalo anggap dari awal psycho ni mcm english tahun dpn..arrrkkk!

mlm ni kene pegi gak tusyen psycho memandangkan class psycho sebelum ni hareeemmm aku x fhm..hope 2 class psycho ni boleh membantu...igt kwn2 sume...psycho tahun ni x boleh carry k..so kite kene cube sedaya upaya kite untuk lulus pyscho ni..amin...batch tahun lepas agak beruntung cz diorg leh carry paper psycho..tapi tapelah..dunia ni,rezeki sume masing2..Allah tu yg tentukan..

harap2 dipermudahkan segalanya..aminn.:)

4 comments:

Unknown said...

persetan, nice, dah macam pendekar laut

Aina Mohammad said...

jap babu .takleh carry ke psycho ? serious???

Abu Bakar Bin Hamdan said...

gamepoint..celah mne pendekar laut..hahaha

Abu Bakar Bin Hamdan said...

ainaa..setakat ni dgr2,camtu la..:(

Post a Comment