Tuesday 5 July 2011

saya ni bercinta ngn kawan awak la,bukan awak

dulu,kalo kwn2 ade masalah cinta sume carik aku..sebab ape,sebab kononnye aku kaki perempuan abes..nad pun same je untuk aku..hahaha..tp tade masalah...sori nad naik nme ko skali..

aku seronok mendengar masalah kawan...ade yg bergaduh..ak kasi la care memujuk yg style...ade yg baru nk mulakan perhubungan...aku kasi la ayat pembuka kalam yg manis umpama madu...tp ramai je yg ade awek sendiri...carik sendiri,ayat sendiri..yess..thats it..u need to do it yourself...bru self confidence tu tinggi an..yakin dan hubungan mesti berkekalan..:)

ade la sorg kawan aku ni,kitorg p BTN same2..BTN ni campur dak SAS,ASIS ngn TKC..oryte 2 laki satu pompuan..ape lagi rebut ar...tapi tadela kitorg perangai cam ayam kn..cool je kot kitorg...name pun alam shah..kene jage nme...4 hari BTN ni berlangsung..so nk dkt abes2 tu kompom la ramai dpt no..ni sume lumrah...

blk ke sekolah,dah lepas 2 3 minggu cmtu,mmb aku ni dtg kat aku...ok nk kapel ngn sorg ni tp x taw nk kuarkn ayat ape..oryte juz leave it to me..i give my fren a sweet smile and a great hope..no prob fren...she'll be yours..:)

setel prep,aku blk dorm,masuk selimut tutup muke,mcm biase style aku time main msg..kalo x nnt ramai sibuk suke bace skali...aku kuarkn phone mmb aku....tap tap tup tup..aku layan2..bercerite bnd2 sweet..pastu aku mnx kapel...wow!berjaya dowh..oryte terus anta blk fon kat mmb...mmb sgt hepi..no prob kwn..kite kwn kot,,:)

selang seminggu,mmb aku dtg blk ngn muke yg gloomy gile...AAAA!!??dah clash?asal dowh??
that gurl dpt taw rupeny bkn mmb aku time mnx kapel dulu...hmmm..myb ayat lain or style lain...that gurl ckp kat msg last die..

'saya ni bercinta ngn kawan awk la,bkn awak,bye!'.

time tu aku fikir,ek eleh cenekel tol girl ni..aku tlg time kapel tu je...tp,tol gak..die suke mse time kapel tu and time kapel tu aku...hmmm..aku pun sedih gak ar skali time tu..aku ckp ngn mmb aku,mnx maaf ngn die than mulekn blk..tp rupenye pompuan tu sendiri ckp yg die dah xnk amek taw dah psl mmb aku..dpt msg cmni..

'just go away from my life..please.?:('

kesian jgk..mst die sgt2 sedih...tape la bkn salah die pun..mmg salah kitorg..bnd cmni agak mempermainkan sola hati girl tu jgk la..ok..we r so sorry for everything...

well,kalo boleh,bnd2 yg berkaitan ngn hati,try usahakan dgn ayat dan hasil sendiri cz kdg2 kite x sedar,mmg kite perlukan pertolongan kwn untuk 'mendapatkannye' tp si dia lg suke kalo kite sendiri dtg ngn care dan percakapan kite sendiri.



No comments:

Post a Comment