Friday 15 July 2011

menunggu

ak plg shitt menunggu org lame2...sbb ak taw diri ak sharp..kah3..tade la sharp mne pun..tp ontime la...ak x suke org menunggu aku...so,biarla ak berkorban tunggu sape2 yg lambat...

kalo mcm ade gerak mne2,so kene tunggu kat tmpt ni sekian2 kul sekian..kalo aku,aku nk p tmpt tu seperti masa yg dijanjikan..walaupun mmb ak eimad slalu je ckp,jnji melayu dowhh..xyah de p awal..kompom ade lambat gak yg lain...tp ape buleh buat...nasihat kawan yg sgt berguna aku x gune sebaik mungkin...aku ttp rush p seperti masa yg dijanjikan...cz aku risau...mcm mne if tbe2 org lain sume dah berkumpul,aku org plg last dtg,arghh kompom kene bahan..so,baik aku dtg awal..

seperti yg dijangka,diorg mmg lambat..aku org first..kesudahan kene tunggu sampai setengah jam..kaamon..setengah jam sini,dah berpeluh satu baldi ok...damn..kalo duduk kL dulu,aku penah kene ngn sorg kwn aku ni..ni mmg janji cam haram cibai...dah masak sgt dah ngn perangai die...tp aku lek je gerak p putra melati tunggu la mmb...skali 2 jam aku tungu melangok..damn2...ye myb korg peneh tunggu org lg lame ke...mne taw ade yg peneh tunggu sampai berjam-jamkn...kite patut cekik je mmb yg wat kite tungggu ni...

mst dlm pale otak diorg ni pikir camni..samade;

'aduh..bnyk lg x setel ni..tape la burn leh tunggu jap'

or

'alaa kompom burn pun x sampai lg...ak nk tido sket lg la'

ok ni mmg damn..

and mcm2 lg la...bile dah slalu kene cmni,aku dari seorg yg sharp mase dah mule berjinak-jinak dah...mmpos la..aku salu kene..nk tgk org lain terkene blk..peace..tunggu ko malangok tgk boleh tahan sampai bile

3 comments:

edoraemon said...

sentap doh

haha
sorry hari tuh buat ko menunggu masa ada meeting. :D

Abu Bakar Bin Hamdan said...

oihhh3....mne de..hahaha

izati syakirn said...

sori wat u tunggu gak...:D

Post a Comment