Wednesday 3 August 2011

setel satu masalah

ok aku taw ak dah lame x update..last mase abes paper psycho..lps2 tu aku dah busy ngn kawin zubir..tahniah zubir cz dah selamat berumahtangga...

tapi post kali ni bkn nk citer psl bnd lain..nk cerita pasal result exam yg baru je kuar pagi tadi..pergghh..pucat aku mase eimad call from egypt ckp result dah kuar...syukur je yg mmpu diucapkan..alhamdulillah..ermm..x sangke mmpu dpt jayyid jidan..syukran Ya Allah..dan kpd adik sendiri juge,tahniah..tahun dpn try la lgi yer..mmg mumtaz la tu untuk abg..dan tidak dilupakan juga Encik Eimad yg telah bnyk membantu secara langsung mahupun dibelakang tabir..

ibu dan abah..terima kasih kerana sentiasa mendoakan anak2mu ni...insyaAllah tahun dpn anak2mu ini akan naik ke tahun 3..perghh..dah terbayang dah flash card microb yg nad slalu bwk ke hulu ke hilir...dah terbayang buku2 patho yg naim safaraz ngn kwn2 selalu bukak...dah terbayang dah soklan2 parasit yg kak zahidah slalu mention dlm page pcz..

perghh..goncang2..tapela...try the best la an..masuk tahun 3 pun belum..jz get ready jela..kagum gak aku ngn hassan saleh dak first year,bakal naik second year,ptg td im aku tny anat ngn fisio mule2 nnt blaja ape..ak pun terangkan la kan..anat kompom2 blaja head and neck dulu..skull dan semua jenis lobangnye...pastu fisio study endocrine untuk kitorg yg lelaki ni...bagus2..stdy awal2..x nyesal akhir2 ni okep

oo yep..x lupe juge aku nk ucapkan congratz kat kawan2 sebacth yg lain..tahniah dowh..aku kire2 ade 20 lebih gak dari kite dpt jayyid jidan an?untuk org mesia yg x fhm,anggap jela jayyid jidan ni pointer die 3.4-3.6 gitu...mumtaz tu rank plg gempak gilo arhh..3.8 ke atas..so jayyid jidan antara kami ade dlm 20 lebih..yg mumtaz setakat ni yg dikenal pasti ade 5 org...tahniah kdp semua yg dah berjaya..

kpd kwn2 yg ade tersungkur,jgn putus asa...cz tu semua ujian yg menguatkn korg k...dun worry..always remember that Allah is with us okay friend..and all the best for the dhur thani

:)

2 comments:

usery said...

congrats!!

zUlaikha rAzak said...

terbaek weh burn!
dekan kot kalo kat msia!!walaweehh..
congratz:)

Post a Comment