Wednesday 21 March 2012

pharmaco..tamo majok2 ngn aku

Ya Allah..rase mmg dah lame betul x update...baru je bgun tido untuk ke class patho..tp dah 8.25pg menandakan aku kene rush..huhh..ada test pathology yg menanti..lps ni test parasite pulak..haiihhh..pedih2..pastu minggu depan skali lagi test patho..uuu nazak2...naseb baik pharma tade..kalo x lagi cirit aku..haihh..susah sgt aku nk jatuh cinta ngn pharmacology ni awat awat??

2 kali class pharma theory direct aku tido..hmm..bosan sgt..haikal dah kejut bnyk kali tp setan tu sesungguhnye lagi mantap bertindih kat mata aku..sian lecturer pompuan tua tu..dia lak jenis yg x tegur kalo tdo..at least kalo aku kene tegur bgn,kompom dah x tdo dah..malu+takut..hehehe..tp papepun dah abes chapter CNS yg sungguh membosankan aku..xtaw la org lain..tgk syaril mantap je dgr kat dpn tu...

aaarr geramnye..dulu elok je aku dah minat pharma ni blk..asal skang ak dah xleh terima langsung..haihh..kene tusyen gak last resort aku ni..kalo x,fly fly away la subject ni...majok ngn aku ke blaja die ala kadar..alaa tamo la majok syg..

final exam ade baki dlm 45 hari lgi..preparation aku sgt la taik...Ya Allah..tlg lah baki sebulan setengah ni aku mmpu memantapkan diri memandangkan tahun 3 ni merupakan titik tolak pada segalanya..amin..~

No comments:

Post a Comment