Friday 23 March 2012

subuh pimpinan..:D

mlm td kami sahabat2 pimpinan beramai-ramai tdo di markas..niat dihati mmg dahagakan qiam dan tazkirah penyembuh dari abrar..ecehh..:D

hhaaaaa krooiiiihhh....hhhaaaaa kkeerrkroihhhhh...kuat bebenor bunyinye..tape sambung lagi tdo ku yg masyuk melayan dingin..hihihi.

'bangun-bangun...subuh pimpinan kite mesti jalan..qiam dah terlepas dah..'.tah bile la si haziq aiman ni sampai markaz mlm td..sedar2 dah kejut kitorg semua bangun subuh..aisehh,..terlepas satu mlm dah..pasni tah bile2 lagi nk berkumpul camni..sbb masing2 dah bz ngn exam dah pasni.

subuh pimpinan bnyk memberi aku pengajaran pagi ni..diantaranya hubungan bepersatuan kat sini..sejujurnye aku ni dari persatuan lain yg bnyk marah kat persatuan lain tu...marah marah marah..tula aku 2 bulan yg dah berlalu ni..hati skt..tp nk x nk terpakse lembut gak..bukan terpaksa,tapi dia automatik berlapang dada sendiri..sebab ape?sebab tu sume tetap kawan2 kita gak..

banyak mane skali taik kentut ko kene,tape,sabar jela..jgn berak balik..haa..sbb nabi kite Muhammad S.A.W. pun ketika berdakwah kat Taif kene campak ngn taik..bukan pemuda2 kat Taif je,bahkan budak2 pun join skali..inikan pulak aku ni yang tah bape bnyk dosa nk pikul..

insaf..sedar..berubah..waahh..aku sedih..nak nanges pun ade pagi tadi..terima kasih kawan...sesungguhnya teguran dan nasihat itu sgt membina dan tadi dengan senang hatinya aku memberi pinjam 6 set chess kami kepada pihak mereka...

hmmm..hati ade bengkak sket..tapi tape,nnt aku surutkan dgn ubat dari teman2 subuh pimpinan..

:D




No comments:

Post a Comment