Friday 23 March 2012

memang pening kepala,tapi sgt puas hati.:D

wwaaahh..baru skang aku nk update blog pasal benda ni...nasib ar..jnji puas hati..ye x?baby and abah kat Malaysia pun dah tny2 ape pic bnyk2 yg kene upload tu bang..ko ngn angah masuk pe?ok2 baby,ni abg citer ok..

sehari sebelum daa..dgn abg Q

dah 2 minggu Malaysian Day berlalu..saat tu masih terasa..sgt best..sgt hepi..sgt bangga bile tgk muka kawan2 sorg2 tersenyum...melayan melayu dance yg mantap dari sham and the gang..dikir barat yg x pernah2 ade kat zagzig ni..pioneer wehh!!haha..and aku sebagai pengarah pun join skali masuk dikir cz kat skolah tade peluang..heheh.:) dan xlupe jugak la budak basking..kali ni import ustaz ryaann dari indonesia baii..kan lain dari yg lain tu..mantap ko keje gargil..dgn penolong ko cik tiqah mamat..:D..hiburan daebakk~

ramai gile kot org.



The Malaysian Day sebuah program antara kerjasama budak Malaysia dan Arab Mesir..mantap wooo...ade persembahan from budak Malaysia..persembahan dari budak arab..pastu ade jualan makanan bdk Malasyia ngn Arab gak..pastu ade games2 Melayu..dah lame x main galah panjang wooo!!:)

preparation dari semua ajk aku sgt terbaik..sgt kagum ngn diorg...tade especially,semua org terbaik..haikal,mmg mantap pilihan2 ko..kuikuikuikui..:D..tapi org arab laa...sedih betul gerak kerja yg diberikan oleh diorg yg di lead oleh Dr Ahmady..mmg nk carut2 je kat die ni..(mmg dah bnyk carut kat die pun).haiiihh..baik aku amek bdk tadika kerja ngn aku dari kerja ngn diorg ni toksah ckp la...makin naik naik naik blood pressure aku..

nk tahu?program yg dah disepakati bersama sepatutnya bermula sharp pukul 11..tp,pukul 10.50 meja untuk jualan makanan x sedia2 lagi..kesian fa iz azlan sebagai ajk persiapan tempat..bekerja keras keluar masuk muzium anatomy dok angkut meja dibantu oleh student2 lain..penolong fa iz,hana tny aku ape yg boleh tlg,aihh sian aku tgk ajk pompuan aku ni,xkn la aku nk mnx hana panjat almari bwk turun meja2 an..

fa iz,hasan,ustaz faisal and nabil..arab buncit tula yg kerja ngn aku..haaihh..ahmady ni mmg nk capub je keje die..saba k fa iz.

'hana tlg susun2 meja ni..susun ikut yg kite plan hari tu k..arab nk kate ape ckp jmp ngn burn.'
setel satu bnd and bile meja dah ade,baru la bdk2 jualan leh letak makanan2 diorg..kalo xde gak meja,mmg pening la kepala ajk jualan aku kawarizmi ngn amila syazni sbb org asyik tny diorg je dah boleh prepare makanan ke belum..sori korg..:(

ade lg yg lebih memeningkan kepala ni..dah pukul 11 pg ni,sound system x sampai2 lagi..kan bijak tu arab..budak2 dah ramai berkumpul dah..

ouhhhh..:(..yg paling sedih dan takutnye aku...dah mcm org gile dah time kul 11 tu..alasan si arab yg bodo,die lambat sket sbb nk tunggu makanan diorg skali!!arrrrrrrgghhHhh bodohnye!!ko bawak la dulu benda penting tu biol..ajk teknikal aku Bean ngn Aini dah pening kepala dah ni..ape yg mmpu aku ckp time tu,sabar k,insyaAllah sampai..

geng gado2 kinabalu..ewah2 sabah bhaa..
leader-karl kuus ade kat blakang kanan tu..keh3

sebab tula awal2 lagi aku mmg nk uruskan penyewaan sound system ngn meja untuk jualan..kalo ikut perancangan aku,semua ni kitorg bdk Malaysia yg dapatkan dari luar pastu dah boleh prepare start dari pukul 9 pagi lagi..baru x kabut..belum cerita pasal khemah untuk karnival akedemik syaufiq ngn intan lagi...uuu..sedar2 dpt khemah yg kecik nonet je..uwaaaa tlg2 aku dah takut dah ni..mati kene marah ngn intan..seb baik la syaufiq ckp,

'boleh je adjust ni'..phewww lege..kalo syaufiq ckp leh adjust,jap lg intan dtg mst redha je..tade la aku kene marah..kuikui..sori k korg..:)

team academic..eh2 ustaz faisal nyelit..hehe

mai layan mi rebuih:D

next,nk lukis tempat untuk galah panjang untuk games apit pisingan ngn fazz..nasib baik la part2 chronic ni ak amek ajk yg cool dan sgt rilex..tp rilex2 pun,apit muke dah tension je x?lukis2 gelanggang galah panjang,arab dtg padam blk sbb nk main bola..td ckp dah kasi gune court untuk kitorg gune lak,alih2,arggghhhh arab bodoh bodoh!!

heheh..sori pit ya..fazz oo fazz..sian ko demam terus ritu kan..tape2 kite serupa time tu..tp mmpu gak kite push kan sampai abes program..thnx sgt k korg..:D

mim,kak erah ngn fazz..dah demam dah fazz time ni..
games crew terbaik!

ok ni baru skit,nk tahu ape jadi kat stage?act aku dah x mmpu nk ke stage dah..demam+nk rentas lautan manusia ke stage..gile3..tapi nk x nk aku kene ke sana gak pasal Q,adik aku,aina,keyra ngn fadhilah moin aku rase dah same gile dah ngn aku kat sane tu...sbb dok berlawan-lawan dgn araabb2 hunga bunga yg x sedar diri..hulu sgt agaknye bile nmpak stage..seboleh-bolehnye nk menari sorg2 atas tu..Ya Allah..sabar jela kitorg time tu..nk marah pun negara diorg gak..

tp yg terkejutnye,hahah,abg Q dengan steady nye ckap 'TUUuuUTT!' kat arab2 tu..HAHAHHA..kan dh terkedu dah arabb biol...igt kitorg ni takut sgt kot dgn korg..hammekk ko.

geng anak yatim..leader haikal..semua 30% keuntungan semua jualan Malaysian Day kasi kat diorg..nk belanja anak2 yatim pulak..:)

so lepas dah berdepan dgn macam2 karenah arab yg keje ngn kitorg ni,hasilnya,the best among the best..:D..waaaa..aku rindu time malaysian day..happy sgt aku tgk sume org..beli2..makan2..gado2 kinabalu yg mantap..laksa penang lagi..float yg arab x pernah buat..:D

tengah2 semua org tgh enjoy tu,aku demam..sgt teruk tp nk xnk kene kuat semangat gak..nasib baik adik kesayangn ade..angah berlari kot carik panadol untuk abg..thnx angah..:Dat least abg x pitam aritu an?kuikuikui..

dah sihat sket nih

The Malaysian Day..terbaik~

dean of faculty medicine,Dr Atef Ridhwan..and malaysian student coordinator,Dr. Usama Khamrawy.
aik,ade abg sham la.:)

our dikir barat performance..serius arab nganga

ewaah ewaahh abg sham,omar,abg Q and Adly the Macho~


diaaa~bagai seorang pahlawan..:D

p/s:thanx mim for the simple and great video..and abrarku syg,cpt2 k siapkan album..leh kite letak cantik2 kat markaz AQ skali ngn album program yg lain2..:Dand x lupe juga pada faathir ngn zefaa!kalo bukan promosi korg yg gile babeng tu,siap tujah2 wall PCZ lg,aku rase sgt berbaloi..thnx korg..:D

penasihat aku ngn keyra..paklong~
sian jadi cameraman die haritu:)
hepi Malaysian Day korg-izatie shahariman

arab hungaa~

farhan cyril from cairo..mmb ILIM~

alololoo zaimnye..aik,hasan kat blakang tu?

gargil teringin nk kembar agaknye nih~

tahun depan jumpa lagi okay..babai semua yg dtg..x lupe juga yg dtg jaoh nun dari cairo,mansoura dan tanta..thnx sgt korg cz support program kitorg ni..insyaAllah ade rezeki tahun depan kami perbaiki lagi.:)

adios from our members..:D







No comments:

Post a Comment