Sunday 2 January 2011

virus no

haha..ni zubir yg ckp..virus no..untuk ak,agak virus la..cz maen bnd ni sedar2 dah kul 1 pagi..hahah..sonok men bnd ni..seseorg tu leh ckp ape je kat status fb die,tnp org len taw spe yg org ni tgh ckp kan..best an?haha..so,aku pun men la ngn kwn2 kat sini..and kat bwh ni beberapa responden kat no aku,69.

69> hahaha.. oke first time ak dgr sal kau ko ckp ko sebaya dgn adik ko! ak percaya gila2 story tue lama2 ak baru tahuuuu.. hahhahaha... ko sporting wei. ak suka ckp ngn kau ! kau baik wei. nnti ak pggl ko jadi mushrif,, the end jangan ko tgk seluar ak mse jalan! sumpah doe masa tue gelap gila. ko boleh perasan plakkk.. aishhhhhh.. makan banyak siket! mesti ko lagi ensem!


‎69- First kenal masa debate itu hari.. Hebat jugak!x sangka.selebihnya melalui fb je.Mula2 igt macam budak baik & skemaaaa gitu.Tapi bila kenal dekat fb..waahhh,selamba je die ni rupenye! outspoken jugak! kalau rasa nak cakap bende tu cakap je,lantaklah org suka or x.bagus2!pujian2..anda cute!


69-youre the first ever male I ever did talk to dkt mesir .like seriously bro ,you rock hard! slamber je aku bg kau nickname ikut suka2 hati aku xDD klw aku ada abg mmg la weh aku picture abg aku sjibik cam kau cuma lagi hansem xDD miahaha~ nanti lepak la weh tgk bola sambil hirup kopi :DD perhh layan .smua pun tahu siapa 69 la derr and dgn tanpa selindung aku ckp ; aku respect kau habis la weh .tak tipu :DD


kehadapan 69 kenapa aku suka kat kau? sebab kau sangat cool! bencilah kenapa aku xbole jadi secool kau? jiwa kacau btol. dan kau seorang yg sporting n open minded. tp mula2 cam takot nak kawan ngan kau sbb... takotlah. ha lg 1 sebab kau ni pandailah. adik beradik pandai. dah lame x kua ngan kau kan. huh cdey plak.. btw i miss u. Hahaha


‎69 : ini merupakan antara org yg paling sy kagum di zgzg...mempunyai plbgai kebolehan,bukan saje dr segi kepimpinan,tp dia juga kreatif,sgt peramah,lasak brsukan n bijak,tp aku sbnrnya agak segan nk brckp dgn dia,hehe...mmg produk trbaik dr sekolah yg terbaik...mesti cikgu2 semua kagum dgn anak murid yg sorg ni...gud luck bro...semoga prshbtn kita sntiasa brkekalan...;)


‎69-suare kau unik...xdelah unik cm brung merak..tapi lain dr yg lain.seorang abg yang baik..mcm aku ckp kn sebelum nie..always ada when ur siblings need u..kalau bole kau nk jd contoh yg baik n x nak tgk siblings yg lain sedih..caring..n u stand up on when u think its the best..n berani bersuare..i guess u put yourself in 2nd place after your family..=)


‎69 sgt selesa dengan kau,dari awal2 kat egypt nmpk kau seorang yg teliti dan mengambil berat.seorang yang baik hati dan suka menolong orang.i mean really pure heart.memudahkan kerja orang.sangat boleh dipercayai dan kita ada otak dan background yang lebih kurang sama.

‎69>aku xtau asal ko pilih num ni,tp bg otak ambi pure mcm aku mgkin ko suka tgok cite p.ramli klurga 69 kot.haha.sgt mngmbil berat mslh kwn.mudah berkongsi masalh.n sopan2 ngn aku.mgkn sbb aku tua dr ko kot.nmpk mcm hormat sket wlupn dlm bergurau.suka dgr ko bg nasihat n pendapat.berani mencuba.ko ant kawan yg aku respek! =)

69>nieha aku bls nie.tp kat page kau terus ye?:) lm doe aku kenal kau. dr kat ipoh sampai ke mesir kita bljar dekat2 je.kau pg mn aku ikut. eh kau yg ikut aku.sampai ke mesir lg! hahaha ;p ntah knape aku rs dr dulu sampai skrg kau xbrubah pun aku rs cm kita darjah6 je lg same je.ke aku yg berubah?tadekan?hehehe.aku xtawu nk ckp ape sbnrnye.cume kau kwan yg baik.aku nanges pun kau leh dgr bg nasihat sume.time kaseh oke?semoga ukhwah kita sampai ke jannah :) jg rin elok2 oke, smoga aku dpt mkn nasi minyak korang! sayang kau weh! haha n smoga kita dpt jd doc yg berjaya! XDD

‎69 : baru sgt kenal die! baik gile mamat ni! suka gila story ngn die. advice dari die, mcm dari pakar :p pernah dinner dgn die, kat zakzik ( saja bikin controversy) , die buat saya malu dpn hjousemates saya!! ceittt! die kata klau saya kahwin kt mesir, die nk byr sewa rumah sy 2 bln, kalau die tk khwin by 2014, die nak kahwin ngn sy. hahaha. semoga kamu dipercepat jodoh kawanku!

‎69> sy juge rndu semua itu..mne de sombong..aku ni jnis muke je ketat..tp x la smbong pn..to 69..mule2 aku x suke ko..sbb pe..sbb ko cam player..ngn kwn2 aku pn kene skali ngn ko..ni jujur ni..haha..tp x pe la..ko dah pn jumpe yang terbaek..

jage kwn aku elok2 k..kalo ko kecewe kan die aku tembak ko!


hah, mmg kenal from aisyah pun kau ni. tapi before tu dah famous dah dkt sekolah. asyik disebut2 je. aku dgr2 je. tup2 ada lak yg menggatai wish birthday. tiba2 lak tuh. haha. thanks la eh nak menggatai tup2 berkawan pule :) even though tak kenal sgt kau. and tak banyak pun aku tahu pasal kau ni. tahu kau budak pandai la kot. heh. masa masuk UiTM ada pulak classmate aku kenal kau. Hanisah. what a small world eh. hehe. pape pun Happy New Year! All the best dkt Egypt sana tuh. semoga berbahagia selalu yg sedia bahagia tuh ;) and may Allah's bless always with you :)

‎69: hmmm...slalu gak pndg2,but x taula knapa..nak kata hensem xpon...hahaha..baek pas2 mmg pandai giler2 bab prmpuan, crita apa2 pon slalu je la dgr, nmpk mcm jenis ganas2 but actually lembut n sgt baek, sweet pon ada gak...=)


‎69-xbpe kenal sgt. tau pasal ko pun sebab housemate aku selalu cite kat aku pasal ko dulu time first year. aku suke gile weyh tengok ko ngn gf ko. sweet gila! xD stalker tak bunyi? haha. ape boleh buat. dah tu korang selalu je hantar wall post kat fb masing2. hah satu lg! time kasih sgtsgt tolong aku pasal mara time kat msia dulu tu. kalau ko xgtau aritu, tak tau la ape nak jd ngn aku arini. haha :)


‎69~awak saya tgk dulu mcam pemalu gileeeeee..waktu frst yr xpnh lak ckp ngan awak,msuk scnd yr bru laaa knal awak ni sape..rupe2 nye,awak ni xpemalu lgsgggg..haha..awak mmg sorg kwn yg baik,mmg senang la mnx tolong awak..=)


‎#69 - errkkk nak ckp ape ek? Err tak knl pon dy ni. Dy ni senior mase kat ilim. Study kat zagazig. Lagi??? Hahahhaa tak tauuuu :P


‎69-seorang abang yg bertanggunjawab.selalu ambil berat pasal kawan.berfikiran pantas n kreatif dlm menyelesaikan masalah.mempunyai skill public relation yg baik.best kawan dgn ko.sgt serius ketika kuliah n xsuka diganggu.berfikiran rasional tp kadang2 terpengaruh dgn faktor sekeliling.perlu tetapkan pendirian ko.tingkatkn prestasi,kurgkn kontroversi!

‎69 : ni antara yang dikenali awal2 gak la dlm batch saya.....kenal coz semeja buka puasa first day kat ILIM....ada ciri kepimpinan coz nampak sejak dari ILIM bagi idea mencurah2 untuk buat persembahan...kelakar orangnya kadang2...jenis orang yang ble masuk ngan suma orang.....ny way gud lak...!!!


hahah..sonok dowh
:)
and thnx to all yg bermain

No comments:

Post a Comment