Friday 21 January 2011

Nas Lemak Ayam Hakim Suhimin

haaa...mcm nme makanan kat gerai je an..hohoh..act x ok...for the first time after 15 month i live in egypt,i got the chance to eat the most beautiful artwork of food, Nasi Lemak Ayam...thnx sgt2 kpd encik hakim suhimin,a.k.a. naqib usrah aku yg bertauliah...kim..ko masak mmg sedap...aku makan sambil mengalirkan air mate dowhh..hukhukhuk..

ok so cerite die,mlm jumaat lepas,hakim panggil kitorg cam biase..sc...tp mule syakir kol,a.k.a. ketua sc hensem ckp ade buke puase umah naim..hmmm..x puase lak aku ngn eimad aritu...tambahan pula, phone dah penuh ngn miskol from pa'an dan marzuq...aihh..camne nih...tape la...mne taw dpt mkn sedap an...huhuhu..walaupun niat hati agak busuk,tp ikhlaskn juge akhirnye..gerak sc...

sesungguhnye, ahli-ahli sc kami sgt langkah kanan...emmm...sampai2 umah naim,aku tgk hakim ngn wan faiz still bz kat dapur..perghh..makan sdp ni...ayam goreng..huuuhhh..ade sambal..timun...ermmm...hakim ngn faiz wat ayam gepuk ni...myb nk try tiru La Tansa...ok...sedap2...setel sume org dah solat mghrb berjemaah,salam pun pnggl la kitorg...aku ngn eimad ngh men chess...ok..aku kalah gak last2 walaupun dah boleh mng..cet...

ke ruang tamu..waaaa!!..ni bau yg sgt menyeronokkn..NASI LEMAK!!!berlemak-lemak baunye dari periuk...wuuuu....kami mkn beramai2..satu tray kongsi 5 org...hakim..ko masak mmg sedap...thnx naqib sc..membuatkan aku rindu malaysia giler3..

aku ade gak cucuk2 hakim..bisnes la kim...sumpah terbaik dowh...:)

No comments:

Post a Comment