Sunday 16 January 2011

murtabak pisang,alex coffe and ayam turki

ade la dah 2 minggu x gerak tgk bola..last tgk city lwn arsenal..seri and game bosan haram..baek aku tgk kat umah je time tu memandangkn ade net yg mempunyai kelajuan kuda,leh tgk bola tanpa stuck..tp actually sonok tgk bola kat cafe..ngn comentator arab die yg tah hape2...dgn org2 arab yg suke kutuk2 kitorg..x kesah la..asalkn bahagia..

sonok gak skali2 tgk sambil bwk makanan dari umah..walaupun aku taw agak kampung,tapi nasib ar...murtabak pisang yg di oder dari pompuan first year,ummmphh!!ketagih ckp ko..ainol baru skali makan dah mcm nk nanges2 dah...tp tape nol..pasni leh order bnyk2...mkn sampai lebam..pekena skali ngn juz peach..aaahh..layan...boleh try lagi pasni..

ni la uniknye alex coffee...mcm2 bnd leh dpt kat sini...harga pun kire ok gile la kot untuk aku...contoh la kalo juz or milk shake sekian2 baru paling mahal pun 12 genih sini..tp aku ni suke compare harga mesia..haaa...baru 6 ringgit..quantiti bnyk and qualiti pun bagus..sedap die,ermm...x yah ckp la an..tade la aku g selalu gile..mak aku mesti mara gile la an..skali2 tgk bola...kdg2 tgk man u lwn..then tgk chelsea lak...eimad and marzuq fans chelsea..tp status marzuq aku was2 ar..hohoh..

so, setel la first half man u and spurs..shiitt tade gol..masing defend kebal...ok..b4 game start ainol dah balun sish tawook atau nme lain dlm bahasa kite ar,ayam turki..aku biase makan kat u..sedap mmg sedap..tp yg ainol mkn,aku try sikit...Masya Allah...lelehnyer..mcm nk rampas dari ainol pastu suroh die beli lain je..haha..tp tade la sampai gitu gamaknyer...sabar sikit sampai first half la..abes je first half,tanpa lengah2 lg gerak attack TATA atau ape tah..aku rase betul la sebutan nme kedai mkn ni....gerak ngn marzuq and eimad yg turut sme kelaparan mcm perut aku..terbukti murtabak pisang belum mengenyangkn aku lg..

ok siap..mase tgk org tu wat,leleh lg air liur ni..ishhh..cmne la diorg ni leh wat bnda sedap2...argghh!abaikan,,harus tuju cpt sampai blk cafe and makan...sampai je cafe,scnd half on time start..nice one..layan gile makan sish tawook ni dowh..mmg universitnyer cafe cekik darah..dah la isi sikit..kecik pastu mahal..ceit..yg ni baru 5.50..isi besar and perasa die...isk3..nk nanges aku..sedap...kitorg pun tgk la bola..match yg hangat and keputusan seri..puas hati tgk defend man u eventough rafael kene buang padang minit 73...still man u leh tahan lg..spurs lak attack abes2..tp x lepas2 gak..crouch..ko ni maen bola ke,tayang muke hensem?



No comments:

Post a Comment