Monday 10 January 2011

fikir2

ade certain org fikir,

'owhh tape dtg lambat,jnji aku dtg class...tp dah lewat 30 minit ni..alaa tape..lecture ni die ok jer...daripada x dtg terus,lg x elok...'

aku yakin ramai je dikalangan kite salu pikir cmni..tapi untuk aku la..ko dtg lewat gile babeng ker,ko x dtg class ke,sme je...lecture ttp sedih and mara..aku x kate diri aku perfect abes...tapi style aku,aku mmg x suke lambat...aku mmg x leh...baik jnji ngn org pun...x kesah la kalo jnji kul 3.30..ok,so aku akn dtg 3.30..walaupun kite dah taw yg die ttp akn dtg kul 3.45-4.00 camtu...x kesah la..jnji kite dah tunaikn jnji kite..ak penah je kne ngn mmb2 aku dulu..plg lame tunggu..emm..jap..owh aku igt..dayat..haha siot dayat..jnji kul 11..kul 1 baru ko dtg..itu plg lme untuk aku ar...x taw myb ade dikalangan kite yg penah tunggu lg lme an...tp aku..2 jam tunggu kat putra melati tu pun dah, haihh..taiknyer dayat ni...cam nk tombok2 jer...

mmg ramai je salu ckp gak..alaa..janji melayu..hmmm..tula..melayu mmg cmni la an...x penah usaha untuk berubah..taw bile beri,amek..bile hulur,berebut...bile x dpt hape, bising..ini pandangan aku la..and aku rase ramai je yg len tu sme gak pandangan ngn aku..tp untuk aku,kite same2 la cube berubah..sampai bile nk, alaaaa..jnji melayu kot..lek arhh...

so aku mcm nk bwk gak la bnd ni kat sistem class..bukan ape pun..cume,ni jz pendapat aku...daripada lewat sampai 30 minit camtu,lecture dah bergerak hampir half baru nk dtg,untuk aku baik xyah dtg la..cz bukan ape...aku x kesah pun..seriously x kesah..tp cume aku sian lecturer...aku yakin sgt..dlm hati diorg, mst de rse sumting disrespect from dis student or sumting...tu jela...cadangan aku,usahakan tido lg awal lg pasni ..kalo dah taw xleh bgon awal,tido awal..korg mesti boleh bgon awal gak...yakinlah dgn diri sendiri ok...:)

2 comments:

Anonymous said...

betul tu.. aku mmg nak jaga hati lecture pun slama nie.. tu sbb aku x dtang kelas.. ^_^ hihi.. melawak je.. aku ushkan tido awal.. fiting..

Abu Bakar Bin Hamdan said...

:)

Post a Comment