Saturday 6 November 2010

Dear Big Cousin... My heartly wishes for your happy wedding life

Aaaaaaaaaaaaa!!!!!

tensionnye.....smlm dah selamat la berlansungnye akad nikah abg saudara aku yg sulung...arini,diorg akn bersanding lak...

Aaaaaaaaaaaaa!!!!!

aku nk tgk dowh!...x dpt pegi...huuuuu..ini kot dugaan org yg dok jaoh diperantauan...pasni mesti cousin2 laen lak yg akn kawin...mst aku x dpt pegi tgk gak..ohhhh tidak....mungkinkah sudah tersurat takdir begini...

hahahahha....tapela....bodo pe aku nk nanges2 x dpt pegi an...sepatutnye aku kene doakan diorg..
Dear Big Cousin... My heartly wishes for your happy wedding life


Mohammad Redza dan Nurul Huda

SELAMAT PENGANTIN BARU....semoga berbahagia hingga ke anak cucu yek..=)

saye dan munirah di sini sentiasa mendoakan kebahagiaan kalian berdua..amin...--:)

credit to ali sbb tolong kasi abg gmbr yek..hahaha



merpati dua sejoli

bagai irama dan lagu

Seumpama cinta Shah Jehan dan Mumtaz Mahal


Semoga menjadi seperti

Kesetiaan Adam terhadap Hawa,

Keteguhan cinta agung Zulaikha terhadap Yussuf,

Tingginya rasa sayang Muhammad kepada Khadijah.

Firman Allah S.W.T. yang bermaksud :
“ Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaanNya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya dan dijadikanNya di antara kamu (suami-isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir "
- Ar-Rum : Ayat 21

ps: ish..bila la turn aku plak ni?hahahah





No comments:

Post a Comment