Sunday 4 April 2010

Defense of The Ancient

salam semua...:)

tibe2 je tergerak hati nak cerite psl bendeni...tau x korg pe bnd Defense of The Ancient ni?
haaa...sgt klaka la yer kalo fanatik DOTA tp x tau meaning die..haha..jgn main2..ade je deme2 kat luar tu x taw meaning dota...so,nak cerite la kat sini kan..aku punye la tension gile tgk mmb aku time kat matrik dulu maen game ni...hari2 maen weh...rest clas kjp pun maen...mlm2 xyah cakap ar kan...aku pelek ar?addict sgt ke mendalah ni??merosakkn dak2 lg ade la...ade sanggup ponteng class pun ade ok kalo psl DoTa ni..tp aku rase bkn dota je...bnyk je game len yg addicted nk mmpos..

haha...tergelak bile igt blk..actually,bnd ni yg menarik minat aku nk tulis entri ni..cmni cerite die...td bce blog Nad...sje usha2 entri mule2 die dulu..yela..carik ilham an..pakndak pun ckp,tgk2 blog org..ok aku folow...usha entri mule2 nad..
hahaHAHAahahahHaha

tergelak gile la aku bce weh...Dr.Bukhari ngn Dr.Fathir pun gile DOTA rupenye....mne x aku gelak gile...haha..fathir2..musyrif aku mule2 dtg tu...haha...klaka gile kot aku bile taw Fathir ni gile dota lak..hahah..Dr. Bukh??ahahaha...lg la ana gelak..ma'alisy Dr..:)..ana x niat..ekekeke..tp hope2 skang sume tu dah berlalu la yek...game Dota sgt addicted gile weyh...haha..

N aku pun skang dah terblaja men game ni..haha..thnx to Eimad ajar aku..sonok gak la act game ni....berpikir man berpikir...:))..rekrut2 aku yg len,haha..Eimad,Marzuq,Pa'an,Yap...the master of Dota dlm rekrut kami ni, Hasyif The Beastmaster n Syafiq The Rikimaru..huahuahuaua...korg suke mmg best la...fun gile maen...gado la..emo la...ngutuk la...hahah...syiokk2..

So,pape pun,skang ni sume tu dah berlalu juge...final man final...hehe...target gile nk dpt gempak ni,,,dpt potong Nad pun jd la..ehehe(sowi Nad)kui3...kalo dpt la pe yg kite nak, alahai..syukur sgt kepada Tuhan Yang Maha Esa..amin..:))

tu jela cerite aku rini..n aku pun on the way nk g men dotA jap ni..hahah..aku pun dah teraddict act..haha..tape2..insya Allah leh control...release tension sket before exam ni..eceh..hahah..k2..Marzuq pun dah calling2..ngamok gak dak tu kang...

k guys..:)


No comments:

Post a Comment