Tuesday 13 November 2012

lalat and me

ye aku taw mmg dlm 2 3 hari ni dah kompom sejuk kat luar tu..

dan time2 camni la ko nk nyemak dlm  bilik aku ni...pagi je ko dah ziarah aku..tlg kejut aku..aku x suke taw x,x suke..

ohhh lalat..aku taw ko nk panas..ko x tahan agaknye sejuk kat luar tu...boleh je ko dok dlm bilik aku ni...tp x yah la kat muke aku ko nk landing,kat hidung aku la..ni aku nguap pun ko nk masuk..adoii..aku nk blaja pun x senang..aku tgh minggu exam ni.

tp pe boleh wat..binatang..ckp ngn diorg pun kompom x phm..inikan pulak lalat..

aku igt lg time kat matrik dulu..walaupun cite ni agak fear factor,tp aku nk cite gak..

asrama aku,blakang die ade org bela ayam..bnyk gile..so ni sume faktor2 lalat bnyk kat cafe asrama aku..satu hari ni aku order cincau..heheh..memang sedap ar mkn cincau ngap ngap..

tgh syok2 layan cincau ni,aku terkunyah satu mendalah ni,lain mcm je ngap die..aku pun amek gune jari..

ohhh nooo man..aku kunyah lalat rupanye..yeekkk..wekkkkk!!


No comments:

Post a Comment