Sunday 1 May 2011

berat badan

oryte...bosan2 time exm, ni la keje sambilan...memandangkan sume org dah tegur aku kurus sgt lately ni...cik rin lagila...ok2...so,skang ni slow2..minum susu pagi and malam pasni..parot suwoh mkn telur ar2..ok...boleh consider..ak ni plg berat pun capai 57 je plg handal...tu pun ibu bela gile2...sampai je sini,adeh...po leh wat..tp yolah..den cubo...skang ni den 52 jo..-__-

mmg sadis ar...yela...mkn tah ke mane...stdy gilo...kojo laie..tapo2...insya Allah..kalo de rezeki blk mesia ni,den cubo la yo...:)..so kpd yg salu negur2 bdn ni melampau sgt kurus..den mnx maap...npe?takut sgt ke weh bile aku kurus yg teruk?aduhh...k2..aku fhm...cz mak aku nnt lg la bising kalo aku stay terus camni...so skang ni, stdy sambil membuncitkn blk perut..:)

hobi kebelakangan ni..
syahmi kate dah besar tu..hahahha
tade arhh..isi pun lom ade lg,besar..haiyaaa

:)

No comments:

Post a Comment