Saturday 23 April 2011

we had done a really great great great job

setel sudah seminar yg berlangsung smlm....terima kasih diucapkan kpd sume pihak baik yg menolong secara langsung mahupun tidak langsung,dari depan tabir hinggalah ke blakang tabir...walaupun pnt terasa sampai ke sacrum,tp kepuasan tu terase hingga ke prefrontal gyri..:):):)

weeeeee!...aku sgt seronok smlm....mule still rase takut kot...yela...mcm2 bnd leh jadi cz kerja teknikal aku sgt2 bergantung kpd org arab nih...And ucapan terima kasih yg tidak terhingga aku ucapkn kepada Dr Ahmed Bayoumy ataupun ak pngl Bemo je...bdk medic tahun 6 university zagazig ni...diee la yg banyak tlg aku carik tmpt...dapatkn 50 tarbizzah or table, 300 korsi or chairs, 8 kasyab or spotlight, 1 wire lamba or lampu warna-warni and last but not least PA system...ak sgt hepi mse aku ngn haikal g carik brg2 ni...DPT!!gile ko...nk dpt bnd2 ni,aku terase legend lak cz x pernah2 org Malaysia tempah bnd2 ni...siap nk lampu kaler2 lg..kalah DPMZ aku rase...nk harap PA system dpt from dwn weddah,harapan la cik oii...seriously ssh nk dptkn bnd2 ni...fuhhh...tmpt kitorg dpn museum anatomy...x pnh2 dibuat org...tp such a great idea from ariff haikal...aku pun dah blank gile mse dewan x dpt langusng time meeting ke-3...mse dpt je kebenaran leh wat dpn museum,sumpah aku x sia2 kn peluang..amek ko mlm td..

MELETOP!
ade meja,kerusi,lampu kaler and siap spotlight lg
sumpah ak sendiri x jangka ak leh wat sampai tahap ni.

unbelievable....dari kawasan bdk2 arab melepak buang sampah terus jdi..syg tade pic time mlm cz ak bz sgt sampai x dpt tgkp gmb...hahahahahhaa..:)..tp aku nk bangga sorg ngn hasil kerja aku pun x bole...aku rase,kalolah diorg2 ni takde,x setel gak kerja aku agaknye...bendahari and setiausaha yg bnyk tlg aku mse arrange table....Haziq siap bkk baju lg tlg aku kutip sampah dpn museum tu...taw2 jela,mne2 tmpt arab pun bnyk sampah..ceitt..!oamr, ijat and ajmal pun dtg mase lori table sume sampai dlm kul 10 pg tu...thnx korg sume..

ape2 pun,terima kasih yg x terhingga ak nk ucapkan pada Pengarah Fa Iz Azlan, Timb Pengarah,Hasan..,Ajk2 laki..Haikal,Pojie,Ajmal,Nad,Fathir, Parot,Apit,Adly...xlupa juga pada Ajk GAdis2..bella,intan,Atiqah Rahim,Adik sendiri,Cah,Fadz,Cik Sharifah,KakYa and Nisa, ujaand Aiman

Seriously guys,we had done a really great great great job..ayte?

ustaz..ni bukan ikhtilat eh
sye bergambar ngn adek sye


:)

2 comments:

Post a Comment