Wednesday 15 December 2010

ohh tidakk..tahinyerr..:(:(;(

okay tajuk cam best an?

oryte so lets move on to the story..


9 NOV 10
dr. rania : so uols need to study ok..remmber nxt week on wednesday is ur premidterm exm..dun disappoint me like uols did before this..not studying(sambil wat gaye mengeluh sikit)..
ramai2 : OK DOCTOR..we'll do the best..
haikal : arghh..minggu depan anatomy..arghhh!
is :haihh..camne nih?nk amek zakat lagi..study lg..
salam : Burn..bola ptg ni turun..
marzuq : elo burn..aku dtg taw mlm ni..study2 (OK MAR!niat lain..hehehe)
lain2 : upate status fb and ym masing pasal anat anat anat
aku : ahhh...hmm..ok jom mule study

10 and 11 NOV 10
cuti 2 hari...
cuti digunakan sebaik mungkin...yezzaaa!!..komon frens!!study3!..
muke kawan2 lesu menghadap buku head and neck yg sedia tebal...ade yg tertidur sambil meleleh air liur..myb air liur tu boleh resap ape yg die bce td kot...ade kwn2 yg menyanyi lagu dangdut dlm toilet..myb lagu dangdut boleh lepas tension exm kot...ade kwn2 yg kuar menikmati kesejukan dinihari tanpa pakai winter kot..nak test body kuat ke x kot..tapi ape2 pun,semua org tension ngn exam anatomy yg bakal menjelang..

12 NOV 10
cam biase bagun pagi..class jgn tinggal..x baik...oryte setel class...blk umah..usha laptop sikit..

BUZZ!!

cam biase ym dari salam..

burn bola petang ni..ok salam..thnx bgtaw.

tapela..korban sikit tagih bola...t mlm penat x dpt blaja..hasyip lain la..katenye die main bola ptg2 pun boleh study lg mlm2...hmmm..jelesnye ngn hasyip..

ok mlm pun study...sambil tu ym ngn bby and ali...setel..chat sikit2 ngn sayangku bucuk...ok sayang fhm sye nk exm..thnx awk..:)

truutt trruutt...elo burn..emmm..ko watpe?
aku bru je setel bce anat ni marzuq?ko dah abes study lom?
dah..aku ok jer..ermm
yela2..jomla tgk MU lwn..
yess..lets rock the nyte beb!

oryte MU mng..puas hati..walaupun mencarik cafe..cam haram sume penuh..seb baek de cafe haram kat ujung qomiyah..hahaha

uwaargghh!...
hmm..ok dah boleh tido...tinggal 3 hari lg...insya Allah boleh

13 NOV 10
fuhh..2 hari lg exm..aihhh..dah ready betul ker ni?
hmm..hope so..mandibular nerve dah hafal..branch2 pun aku hafal..amek ko..maxillary artery setel...muscle of the mouth pun aku hafal weh!!
hahah..cam x caye lak...levator superioris labii alaque nasii..haaa..amek ko..baru 1..lg 8 kot..tp bukan la nk belagak..jz bangge ngn diri sendiri..ok pape pun study lg mlm ni..mantap mantap mantopkn lg...insya Allah boleh...

14 NOV 10
class dah mule kurang org..19 org jer?hmm..myb study anat abes2 kat umah kot..tape la...aku pun bukannye study pe yg doc anat ajar...aku hafal scalp...aku bce face...aku bebel sorg2 sebelah haikal..kah3..pastu terlentok jap...almaklum lahh..study sampai larut mlm..kih3..

blk umah..cam biase usha net sikit..usha kwn2 sikit...tgk fb pakandak..walawei..rajin on9 yer..hehehe....mlm ni chat ngn sayangku bucuk2 sikit..sambil2 tu tgk blk pe yg penting2..oryte nice..k rin..doakn sye k untuk esok..syg kmu..abg..ibu abah wish korg gudluck..all da best..k thnx gak ali n bby...

ok tido.

15 NOV 10
fuhh..exm siot arini..ok pakai smart2 arh rini...wangi2 sikit..oryte setel..azuar dah g class dulu..aku g lambat sikit..hehehe..

truut truuutt..
abg..imarah kak ngah terbakar...abes tade tmpt nk stay...
HAAA!!umah ko terbakar
tadela bwh jer...
korg ok x?
ok je..xde kemalangan jiwa..
phew..bapak cuak dgr...
abg mayb exm postpone minggu dpn
HAAAAAAAA!!!!???


wat the heck?
arghhhh.
xkn pasal ni pun postpone...
pnt2..aduhh..baru nk relx2 pas abes exm..
hmm..pape pun..kwn2 dari imarah hijau bersame adk tercinta,bertabah la yer..







No comments:

Post a Comment