Sunday 26 December 2010

alex lagi

sweeden 1 : how old r u?

aku : 20..my sister and ainol, 19..

sweeden 2 : owhh..its around our grandchildren's child..

aku : what?ur grandchildren's child?

sweeden 2 : ya..they are around ur ages..23,24...

aku : how old are u?u not 60?

sweeden 1 : 60?haha..i'm 78..and my wife 80 this year..:)

aku : haaaa??

both of them laugh..

act,baru2 ni aku gerak ngn adik ak ngn ainol g alex lg..setelkn urusan invoice MARA...so nk jadikan citer, ari jumaat ritu kitorg setel dalam pukul 9.30 kat umah MARA...aihh..kalo nk blk zagzig awal2,bukan ade faedah pun..so ainol kate nk tunggu mmb die BO..

emm..so kitorg terpikir la satu tempat yg kitorg x pegi lg kat Alex ni...ROMAN THEATRE..
hoho...bukan kat Italy taw..kat Alex ni je pun...boleh la mcm kat Italy gak..huk3...tp korg jgn kecewa sgt la...sbb tade ape pun..cume bnyk bekas2 runtuhan bangunan,auditorium,pastu ade la moneumen2 yang smart and lawa...so,kitorg pun abeskn dlm sejam lebih kat situ..

terjumpe la sepasang kapel mat saleh ni..pergghh..dah tua..myb cuti honeymoon la an...yela..dah tade pe nk wat..melancong la..kitorg nk minx diorg tlg tgkp an pic untuk kitorg bertiga...sekali borak punya borak ade la dlm setengah jam...haha..sonok2 bile ade mat saleh yg puji Malaysia..mst kuar nme mahathir gak..Malaysia?oo..mahathir2...Mahathir mmg feymes..tp plg aku agak shocked nyer,bile time tny umo diorg..seriously, aku bajet dalam area 50-60 camtu..sekali umo si pompuan 80!yg laki tu 78!haha...cukup sonok diorg bercuti naik cruise dari Barcelono,pulau cecille,athens and pagi tu diorg sampai Alexandria..

pastu die ckp la,t bile kitorg dah tua,g la jln2 cmtu gak..make ur marriage more sweet no matter how old are u..hoho..insya Allah..kalo de rezeki dlm umo 60 tahun nnt,aku nk gerak gak ar nek cruise ngn rin..hihihi..insya Allah kalo panjang umo..ok rin?hahah

:)

bekas auditorium katenye

sedih je x bwk camera

rin,die ni yg ajak sye tgkp gmb
betul sye x tipu

oh damn!mate tertutp

bekas2 yg tinggal

mamnu' meaning xleh

runtuhan umah2 diorg zaman tu

haaa...ni la kapel org sweeden tu...sumpah x mcm 80 dowh

:)

No comments:

Post a Comment