Tuesday 30 March 2010

akhirnye buat gak aku blog

ehem2..salam kpd semua pembace..

akhirnye...setelah bape tahun ek?since pakndak@mr halim abu talib merangkap pak sedare yg paling rapat ngn aku suwoh aku memblog nih...dari 2006 rasenye..means dat dah 4 thn ar..haha..tyme tu aku asyik dok mangat frenster ngn myspace je(skang tah pe jd tah kat frenster aku),pkndak asyik mangkah je tyme tu..katenye,memblog lg celik minda..hahah..k pkndak,at last,sye dah wat blog ni...bleh la kite komen mengomen ye nnt...abah pun dah ade blog..paktam,pakteh,iti,maksu pun dah ade blog masing2....kwn2 len xyah citer arh...

k guys..hope too support me in diz blogging world yah..:)


4 comments:

Muhammad Eimaduddin said...

ok2..goodlux bro..g masak nasi..bwahaha

halym said...

congrat bro, syabbas bette....hahaha

Abu Bakar Bin Hamdan said...

ahaha..tq eimad n pakndak..:)

bm said...

yes good!!
teruskan.. we are very happy for you!!

Post a Comment