Thursday 27 October 2011

kene kunci dlm bilik air

minggu lps aku ke suatu tmpt area cairo ni..syok ar jln2 tmpt bru ngn eimad...seharian best je keadaan aku kat cairo..sampai la ptg ni...

perut aku memulas...so carik toilet la an pe lg...x masuk shopping,so toilet kompom la busuknye..ahhh aku peduli ape kalo perut mmgt dah x thn gile time tu..

aku pun berprojek ar dlm toilet..ade la dlm 10 minit cmtu,kerja aku x setel lg..aku dgr ade arab jerit2 dari luar..aarab aku belum la tahap fa iz azlan or amin joey lg nk fhm ape die ckp...tp aku fhm la sket2,arab tu jerit ade sape2 kat dlm x??

ak jerit aiwaah2 dgn semangatnye..tp yg mendownkn aku,dari celah2 pintu aku nmpk die dah tutup pintu luar..haramm..siap bunyi lock lagi...menggelabah aku..cuci laju2..terus kuar...damn mmg dah kene kunci...tp aku x putus asa..aku jerit la panggil eimad...adoi eimad x x dgr time tu..logik ar..jaoh pastu pintu tu tebal...aku ketuk2 tade sape dgr...sumpah menggelebah..

time tu la baru igt teringat aku ade phone...aaargghhhh tade line dlm toilet burok ni!!!

mmg dah gelabah abes ni...dah mule tendang2 pintu dah aku...at last,ak dgr suare arab..perghh lege die bkk blk pintu..haramnye arab...dah la kunci aku..mnx 20 genih lak tu...aku wat bodoh pastu terus p kat eimad then chow..


4 comments:

Sofia Mazlan said...

hahahahaa. kau ni, dlm toilet punye cte aa. dah aku gi byg kau berak lak. eeeeeeeeuuwww

Nur Ali said...

aku pun pernah terkunci dalam toilet.dengan kau.kat rumah ailin.hahaha kontroversi x ayat aku?

izati syakirn said...

ehem3~ciannye kmu...wat lg..

Abu Bakar Bin Hamdan said...

hahaha alia..tu darjah 6..x taw ape2 lg..:)

rin..:)selamat hari raye..:P)

Post a Comment