Wednesday 2 February 2011

last 5 days

5 hari net tade..gile arh..pe je aku wat...tido sampai pas subuh sampai zohor..pastu sambung asar...pastu sambung sampai maghrib..pastu mkn..pastu g umah amin men dota..ohh shitt sgt...x sihat sungguh kehidupanku..adeh...mesir2..time2 ni gak la ko nk bergolak...hmmm...ntahla...myb rakyat2 yg bajet cam org europe ni dah x tahan sgt kot ngn pemerintahan skang..tape la..tu hak korg nk riot ke ape ke...kami sebagai pelajar yg menumpang negara anda hanya mampu melihat saja...

mood plak dah ke Malaysia...mule2,aku x bajet pun bnd ni akan berlanjutan...skali dpt taw,sume org malaysia kat sini kene blk..ermm..ok aku sgt dilema..mane xnye...mmg aku nk blk la...cz aku fikir2,tmpt aku mmg aman..riot diorg wat jaoh dari area umah aku...tp kalo dah mr president kate nk trun bulan 9,ade kemungkinan gak diorg ni jadi makin gile..so baik aku balik mesia..dgn banduan sepah2 lg..aigooo..pening2..

next mid termmm...aku x fhm ape yg ade dlm pale otak Prof Omar yg bijak hensem...kalo dah sume student tade dlm jangke mase 1 bulan,xkn la ko nk smbung gak exm tu...adoii...ermm..mayb aku x uruskn hal ehwal pelajar tp bile aku fkir logik blk,die boleh je extendkn kjp...or myb wat care lain dgn wat test sikit2 tp still marks collect sume untuk final...ok la myb aku ckp je sng..xtaw keadaan cmnekn...so,korg blk nk bwk buku ke x?aigooo skali lg...sejak dari Alam Shah lg,cuti,mne bce buku maa..abah marah,haaa terkincit ko carik buku...

next isu penghantaran blk pelajar ni..ape yg aku nmpk la..xkn la psl nk blk ni pun,korg boleh fikir lg pasal Bn la Umna la Pas la....aku myb x ke arah mne2 tp aku rase shitt sgt bile ayat suck ni kuar...

'Oleh yang demikian saya mencadangkan kepada Kerajaan BN , jika hendak hantar pesawat untuk angkut mereka pulang, pastikan beri keutamaan kepada pelajar-pelajar yang menyokong Umno dan BN terlebih dahulu. Jangan pedulikan mereka-mereka yang menyokong Pas. Biarkan mereka melalak-lalak, utamakan orang kita terlebih dahulu.'

haa..jubur x korg rase..wat the heck kalo org pas je,abaikn cmtu..untuk ak la...at leastkn,org2 pas tu ttp byr cukai kerajaan la...apela..keadaan cmni pun korg still lg nk politik cam haram...korg clik sini and bce sampai abes..kompom berbulu la cam aku..
haihhh...kitorg kat sini punye la nk elakkn segala perang yg berlaku,korg lak leh berperang gune isu kitorg..apela org melayu sekor ni...

so tu jela aku nk story kat sini...lastly,aku harap korg sume leh doakn perjalanan kami pelajar2 dari mesir ni selamat pulang sampai Malaysia tercinta...amin



1 comment:

Anonymous said...

selarang nie banyak msalah... bkan egyptian je nak merusuh,.. pelajar mlaysia pun merusuh.. arma mengasingkan bakan sabah dari list evacuation.. then lepas buat provokasi & demonstrasi... akhirnya siluluskan.. terbang dari airport Cairo terus ke Kota kinabalu, sabah...

Post a Comment