Thursday 15 July 2010

rindu class

hmmmm.. igtkan bile dah abes exm ni,sumting yg bapak weh,best gilerr3!!!

sekali,haiiihh...bosan gile kat umah ni...24 jam dok dpn laptop pun muak gak..nk men bola ngn kwn2 tp pdg x leh nk tempah cz arab men...hmmm..bosan....

tbe2 rindu blk g class...yela,at least berjalan ke dpn salam...usha kedai manal ke,kedai umah marzuq ke...hilang la gak bosan kalo g class tu...aishh...

nk blk mesia, belum sampai mase lg...emmm.ade lg bpe ari ek?tah la..aku pun mls nk countdown ni...

baru2 ni mcm2 bnd x best aku dgr....mmb pny tiket flight kene tipu la..pickpocket sini, pickpocket sne...cuak gak bile pikir2 blk...pickpocket tu,alaahai..dah nasib..tp kalo tiket blk mesia tu...wooo..bole nanges kot kalo kene tipu...lg2 bile dah sampai airport...sian naim haikal n amin sume...hope korg bertabah k...

kat umah ape aku wat ?
emmm..men dota ngn eimad time ptg...dlm isyak nnt marzuq lak dtg..syafiq n hasyip pun dtg gak...ok la..at least ade la bnd 'berfaedah' gak ak wat..kah3..faedah abes..tp naseb ar...jnji puas...

rini nk kuar jln ngn angah...mkn luar la plak arini...abeskn duit sket..(bukan dah abes ke?)
lps2 tension...strecthing2 sket...ahhhh..heaven...

pe yg aku boleh concludekn kat sini, taun dpn aku nk pastikan duit ak bnyk after abes exm...yezza..baru bleh lyn sket....

:)

No comments:

Post a Comment