Sunday 16 May 2010

Ibu...Abah...tnggu ana blk ok...:)

'Kem salam kat Eimad ngn Marzuq k..'..

sempat Ustaz Ezmir kem salam kat eimad n marzuq sambil masuk dlm kete...emmm?npe kem slm kat diorg lak eh?...ooo..patutla..hahah...boleh lupe lak aku..first time beli tiket ngn Ustaz Ezmir mnggu lps aku g ngn Eimad n Marzuq...
hari ni Eimad ngn Marzuq x leh ikut...tape la....nasib baik ade makwe aku sorg ni, Amir Hamzah...hahah...sonok gak ar njoy ngn Amir kat Cairo...tp slacknye...Subhanallah...hari ni,panasnye kat Cairo..Allah je yg tahu...

'k ustaz...elok2 bwk kete blk Cairo tu...Assalammualaikum.'

aku usha je kete yg Ustaz Yus bwk...pergi meninggalkn aku keseorangn di halaman rumah aku...thnx korg sume...sanggup anta aku blk zagzig mlm2 buta ni....menyusahkn korg je...

alhamdulillah...lege sgt rase hati ni...lega lega lega..:)..lapang gile dada aku ni....setel gak tiket angah,belle, kwn belle ngn amir....tiket aku n the gang pun dah dpt skali dah...xde ar rase bengang je manjang pasni...thnx sgt2 to Ustaz Wizan sbb knlkan aku ngn Ustaz Ezmir...kalo x, hmmm..x taw ar sampai bile prob tiket aku nk setel..

bukan la aku nk mendewakan sgt Ustaz Ezmir..tp mmg die buat pe yg mmg kite nk...bg duit,haaaa...setel tros...tiket dpn mata...ni x...kasi duit akhir bulan 3...bile dah abes exm practical, 5 May, kene panggil pasal harga makin naik n kalo tarik duit, kene compound...pe kejadahnye tu....

adoi...mne budak x bengang...common la...sendiri maw fikir la...pastu mule la ngadu...ramai org pandang slack la...dgr citer sane, dgr citer sini....mne x nye...dah buat org sume rase ssh hati...org sume melabur beribu kat ko, bukannye sekupang due kupang...

hmmm..aku taw...berdosa aku citer kat sini...tapi aku nk luahkan gak...at least aku taw, ibu, abah and baby mst bce kat malaysia tu...bengang sgt...marah...serba salah je rase...

Alhamdulillah...selesai segalanya hari ni...syukur pada Allah dipermudahkan segala urusan....so, pasni, boleh la tumpukn sehabis baik dlm imtihan...written and oral...insya Allah dipermudahkan...Amin Ya Allah..


Ibu...Abah...tnggu ana blk ok...:)


No comments:

Post a Comment